چرا باید از سافا خریداری کنیم؟

1403/05/21
نویسنده : سامان دانش

کشور عزیزمان ایران یکی از غول های بزرگ تولید انواع محصولات فولادی در آسیا و خاورمیانه به حساب می آید که هر سال به میزان تولیدات آن افزوده می شود. دلیل این امر هم کاملا مشخص است؛ کشورمان هر ساله در حوزه های صنعتی و عمرانی در حال رشد و پیشرفت فزاینده ای می باشد. با افزایش پروژه های ساخت و ساز و پروژه های صنعتی و عمرانی، تقاضا و نیاز بازار به متریال و مواد اولیه بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل اصل برآورده کردن تقاضای بازار به یکی از کلیدی ترین و اساسی ترین چالش های سال های اخیر صنایع تولید کننده بدل شده است. شرکت ها و کارخانجات بی شماری به طور شبانه روزی و با تمام ظرفیت های تولیدی خود در تلاشند تا پاسخگوی نیاز بازار باشند.

در میان انبوهی از شرکت های عظیم و غول های تولید کننده محصولات فولادی، شرکت خوش نام سافا هموراه توانسته تا در طی بیش از 52 سال، با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات استثنایی به مشتریان بی شماری در اقصی نقاط کشور، سابقه ای درخشان برای کارنامه ی خود لحاظ نماید. ما همواره با تلاش و پشتکار بیش از 200 کارشناس خبره و توانمند و با بهرمندی از 12 خط تولید فعال، بالاترین درجه ی کیفیت را سرلوحه ی کار خود قرار دادیم و همواره موفق به جلب اعتماد و رضایت مشتریانمان شده ایم. ما با افتخار اعلام می نماییم که همواره در صدر زمره بزرگان تولید کننده محصولات فولادی هستیم و خواهیم بود. در ادامه همراه ما باشید تا به این سوال که "چرا باید از سافا خریداری کنیم؟" پاسخ دهیم.

ارائه "نهایت کیفیت" تخصص سافا است

خانواده سافا متشکل از گروهی از متخصصین و خبرگان به نام صنعت تولید محصولات فولادی می باشد. خانواده سافا همواره در تلاش بوده تا با استفاده از علوم و تکنولوژی های روز دنیا و با بکارگیری جدید ترین متودولوژی ها و استانداردهای جهانی، محصولاتی را خلق کنند که کیفیت آن ها ماندگار و همیشگی باشد.

ما در سافا متعهدیم تا همواره با در نظر گرفتن بالاترین کیفیت در مواد و متریال اولیه محصولاتمان، خدمات پس از فروش و تمامی مراحل فرایند تولید و ارسال محصولات به دست مشتری، نهایت دقت، ظرافت و کیفیت را رعایت کنیم.

"رضایت مشتری" بنیاد فکری تمام اعضای خانواده ی سافا

ما در سافا معتقدیم که رضایت مشتری همه چیز است. ما در سافا تجربیات ارزشمندی که ماحصل 52 سال کار و تلاش بی وقفه و شبانه روزی با هزاران کسب و کار عظیم در سرتاسر ایران است، قادریم تا درخواست و نیاز مشتریان را به خوبی بشناسیم. شناخت نیاز و دغدغه های مشتریان امری است که به خوبی به آن شناخت و تسلط داریم. به همین جهت ما در سافا قادر هستیم تا با ارائه محصولات و خدمات منطبق با آنچه که پروژه شما نیاز دارد، به ساخت رویای شما جامه ی عمل بپوشانیم. 

آینده، یعنی الهام از تجربه گذشته

این شعار در حقیقت یکی از ارزشمند ترین تفکراتی است که ما در خانواده ی بزرگ سافا داریم. ما معتقد هستیم که آینده ی پیش روی ما در حقیقت در پس الهاماتی است که از تجارب گذشته کسب کرده ایم. ما همیشه به تمام گام هایی که در کنار و همراه با مشتریان خود بر می داریم، نگرش و بینش عمیقی داریم. از همان لحظه ای که مشتریان ما، نیاز ها و خواسته های خود را با ما در میان می‌گذارند گرفته و تا تک به تک فرایند های ساخت و تولید محصول مورد نظر آن ها، تمام این مراحل، دارای الهاماتی عظیم هستند که از پس تجربیات ارزشمندی که در طی بیش از نیم قرن حاصل شده اند، به دست می آیند. ما همواره در تلاشیم که از تجارب خود برای ساخت آینده ای مستحکم و استوار و روشن استفاده نماییم. 

برای آینده بساز

یکی دیگر از شعار های ارزشمندی که در سافا به آن باور داریم این است که "برای آینده بساز" این جمله ی کوتاه مفاهیم بسیار زیادی برای ما دارد.

از نظر شما چه چیزهایی در آینده های دور ماندگار هستند؟ آیا هر چیزی می تواند در آینده بماند و دست خوش تغییرات زمانه نشود؟ طبیعتا همانطور که می دانید هر چیزی نمی تواند به عنوان یک اثر ماندگار باقی بماند زیرا دنیا با سرعت فزاینده ای در حال تغییر است و برای هر چیزی یک جایگزین ارائه می شود. بنابراین برای آن که چیزی در آینده به عنوان یک اثر جاودان و ماندگار و استوار باقی بماند بایستی امروز و در همین زمان، اساس و ریشه ای مستحکم و قدرتمند برای آن ساخت.

ما در سافا با تکیه به تجارب ارزشمند و طلایی خود طی بیش از نیم قرن و با بکارگیری از دانش و تکنولوژی روز در صنعت تولید محصولات فولادی، "ماندگاری" و "جاودانگی" را به رویا های شما هدیه می دهیم. سازه ها و پروژه های شما با بهره مندی از اسکلت بندی مستحکمی که به دست سافا خلق می شود، جاودان و ماندگار خواهند بود. در حقیقت ما در سافا خالقان سازه های ماندگاری هستیم که برای آینده خلق شده اند.

سافا خالق سازه هایی ماندگار

سافا با ارائه محصولات فولادی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی، این امکان را به شما می دهد که با خیالی آسوده رویاهای خود را ماندگار و جاودان خلق کنید. با سافا، شما می توانید به رویای خود جامه ی عمل بپوشانید. محصولات فولادی ما، به شما این امکان را می‌دهند تا سازه ‌هایی استوار و مستحکم خلق کنید که برای حال و آینده ساخته شده اند. با تکیه بر بیش از نیم قرن تجربه، سافا تضمین ‌کننده ‌ی سازه ‌هایی است که هم به لحاظ زیبایی و هم به لحاظ استحکام، در صنعت ساخت و ساز پرچم دار هستند. با کمک سافا، به ساخت آینده‌ ای روشن و پایدار برای رویای خود سرمایه گذاری خواهید کرد.